FAQ – pytania i odpowiedzi

Zamówienia

Czy muszę się rejestrować, żeby kupić?

Nie, nie musisz. Jeśli chcesz, możesz założyć konto — to ułatwi Ci kolejne zakupy — ale możesz też kupować bez rejestracji, jako gość.

 

Jakie metody płatności są dostępne?

W naszym sklepie możesz zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym,
  • szybkim przelewem przez Przelewy24,
  • BLIK-iem,
  • za pobraniem, czyli przy odbiorze paczki.

 

Wysyłka i dostawa

Ile zapłacę za dostawę?

Na terenie Polski obowiązują stałe stawki:

  • 19 zł przy przedpłacie (przelew lub Przelewy24),
  • 25 zł za pobraniem,
  • Dla zamówień powyżej 500 zł (przy przedpłacie) – dostawa jest bezpłatna.

 

Kiedy otrzymam paczkę?

Zamówienia wysyłamy z naszego magazynu w Polsce w ciągu 1–3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

 

Czy wysyłacie zamówienia poza Polskę?

Na stałe realizujemy dostawy w Polsce. Wysyłkę w obrębie Unii Europejskiej możemy zorganizować indywidualnie — prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów i szczegółów.

 

Nasze produkty

Czy produkty pochodzą z Grecji?

Tak, nasze produkty sprowadzamy bezpośrednio od sprawdzonych dostawców z Grecji, ale też z innych krajów regionu Śródziemnomorza. Wybieramy autentyczne, wysokiej jakości produkty, które sami chętnie gościmy w swojej kuchni.

 

Czy to są oryginalne opakowania?

Zdecydowanie tak. Sprzedajemy wyłącznie oryginalnie zapakowane produkty. Nie przepakowujemy towarów, a do opakowań dołączamy polską etykietę z najważniejszymi informacjami.

 

Gdzie znajdę informacje o dacie ważności?

Na każdym produkcie znajduje się termin przydatności do spożycia lub data minimalnej trwałości. Informacje te znajdziesz bezpośrednio na opakowaniu.

 

Czy Kali Aroma posiada certyfikat uprawniający do wprowadzenia do obrotu na terenie Polski produktów z oznaczeniem BIO/EKO?

Tak, Kali Aroma posiada certyfikat o numerze PL-EKO-03.616-0029692.2025.001, wydany przez Kiwa Polska Sp. z o.o.

 

Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą na prawach konsumenta (prowadzisz jednoosobową działalność i zakup nie był związany bezpośrednio z Twoją działalnością zawodową), możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie.

 

Co zrobić, jeśli coś się nie zgadza w przesyłce?

Jeśli zauważysz błąd lub problem z produktem, skontaktuj się z nami — chcemy, żebyś był zadowolony z zakupów i zawsze staramy się rozwiązać taką sytuację możliwie szybko i bezproblemowo.

 

Kontakt

Masz pytanie lub chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach?

Napisz lub zadzwoń:

E-mail: kontakt@kaliaroma.pl lub sklep@kaliaroma.pl

Telefon: +48 535 886 885 (jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 16:30–19:00)

Facebook: Kali Aroma

Instagram: @kaliaroma.pl